Dag 2, op naar Groningen!

31 maart 2024 - Elst, Nederland

Onze eerste nacht verliep voor de kids prima en hebben goed geslapen. Voor papa en mama was het was onrustiger dus wij moeten even wennen, komt wel goed de komende dagen!

Wij hebben heerlijk paasontbijtje gehad met spek en ei. Daarna afgewassen en opgeruimd. Kids buiten lekker aan het steppen en we zijn weer even bij de geiten een kijkje gaan nemen. Rond 11u zijn we weer vertrokken naar Groningen. We rijden ongeveer 2,5u en dan gaan we Doezoo bezoeken.

Doezoo heeft ons echt verrast, wat een leuke mini dierentuin! Omdat we onderweg bij het tanken een ongeluk hadden met het tanken van Diesel, waren we net op tijd voor de rondleiding om 14u. De enthousiaste eigenaar vertelde erg veel over de dieren en verzorging. We mochten sommige dieren ook aaien en voeren, erg interactief dus! We hebben oa. Schildpad, vogelspin, egel en slang geaait. De kids durfde de spin niet op hun hand te laten kruipen maar papa en mama wel. We hebben er nog wat gegeten en rondgekeken. Rond 17u zijn we richting de volgende camping gereden, Kullumeroord. Was ong 15min rijden vanaf Doezoo.

Ontvangt wat prettig en we mochten ons een plekje uitzoeken op het grote terrein. Hier is ook speelgelegenheid en brak de zon uit dus zijn lekker even buiten geweest hier. Ik ben een lekkere noodlesmaaltijd gaan koken in de camper wat ons heel goed gesmaakt had. Daarna zijn we buiten nog de lieve hond vd eigenaar tegen gekomen en die liep vrolijk met ons mee naar de camper om wat te spelen met ons. Die avond nog spelletjes gedaan zoals Triminos en een potje pesten. Daarna hebben papa en Lana nog de serie 'the Rookie' gekeken in bed.

Samengevat dus vandaag een stuk relaxtere dag gehad en leuk uitje gehad dus nog meer zin in de komende dagen! Morgen hoogtepunt want dan gaan we met de boot over naar Texel waar we 2 dagen verblijven!

1. Maddy:
    31 maart 2024
    Wat un leuke foto's en leuk verhaol😘❤️👍

Jouw reactie