Dag 1, vertrekken!

30 maart 2024 - Eijsden, Nederland

Ein-de-lijk was het dan zo ver! We hebben via Goboony een camper gehuurd voor 7 dagen waar we rondje Nederland mee gaan doen. Dit is tevens ook de allereerste keer dat we uberhaupt in een camper rijden en waren dus zeer benieuwd hoe dit zou bevallen. Maar diep van binnen wist ik eigenlijk al dat we dit geweldig zouden vinden!

Om 13u mochten we hem in Hoeselt (België) gaan ophalen. We kregen goede uitleg van de eigenaresse en na 45min ging we ermee naar huis. De kids bleven thuis met opa en oma op ons wachten. We hebben maar even snel snel alles ingeladen omdat we nog zeker 1,5u moesten rijden. We zouden dat wel allemaal op ons gemak uitpakken als we waren aangekomen op de camping.

Onze eerste rit verliep al gelijk heel goed en de camper rijd echt heel fijn! We kwamen uiteindelijk rond 17.30uur aan op camping de Grote Bredelaar in Elst (Gelderland). We werden ontvangen door de boer en zijn ons gelijk gaan installeren. De camping staat op een grote geitenboerderij met wel 4000 geiten. Terwijl ik ging koken gingen Björn met de kids kijken bij de geiten. Je kon binnen zien waar de stallen waren en waar ze werden gevoerd. Het duurde even voor het eten klaar was dus uiteindelijk konden we met onze rammelende magen rond 18.50 eindelijk gaan eten!

De eerste dag verliep erg chaotisch omdat we erg moesten wennen aan de beperkte ruime in de camper. We kwamen geregeld terecht in hilarische momenten dus hebben ook erg veel de slappe lach gehad. Iemand die vast zat omdat ie niet doorkwam. Eén struikelde over een afstapje en de ander viel ervan af. Iets nodig hebben uit de garage waar je pas 231x geweest was. Ergens niet bij kunnen omdat de ander ervoor stond/zat.

We hebben die avond met moeite nog 1 spelletje gedaan want eigelijk waren we hartstikke moe. Om 21.30u hebben we het ook opgegeven en zijn we onze bedden gaan opzoeken. De kids hun bed zit boven de eettafel tegen het plafond aan dus die moeten we naar beneden laten zakken waar ze met een ladder erop kunnen komen. We vielen uiteindelijk snel in slaap.

Nou dit waren onze eerste uren met de camper op de camping. Het was chaotisch maar tegelijk hilarisch! Je ergerde je wel geregeld maar het maakte het ook weer zo grappig. We hebben in tijden niet zo veel gelachen samen! We zullen de komende dagen meer onze weg kunnen vinden in de camper, alles moet wennen maar o wat vinden we het nu al leuk!

1. Ludo:
    31 maart 2024
    Leuke fotoos en relax mer lekker🤣😍
  2. Maddy:
    31 maart 2024
    Geweldig geneet ervaan heerlijk um te lezen👍😘

Jouw reactie