Dag 4, Texel

2 april 2024 - De Cocksdorp, Nederland

Vanmorgen heerlijk ontbeten met verse broodjes van het park, wat een verwennerij! Toen bedachten we ons wat we echt nog op Texel gezien moeten hebben voor we morgenvroeg weer vertrekken. Dat is natuurlijk de rode vuurtoren aan het strand! Nou het waaide er enorm hard maar daardoor niet minder genoten. Wat een mooi strand en vuurtoren, echt leuk om er te zijn geweest. Helaas was het bij het strandpaviljoen echt te druk waardoor we te lang op een tafel moesten wachten dus toen zijn we weer terug gegaan. De kids kozen om weer naar het zwembad te gaan dus dat zijn we ook gaan doen. Het was een stuk rustiger vandaag op het park dan gisteren dus hebben fijner en rustiger gezwommen. Daarna zijn we gaan douchen en ons klaar gemaakt om te eten in het restaurant. Het had helemaal nieuw interieur en het was verbouwd, je rook de nieuwheid nog! Maar zoooo mooi, echt mijn smaak van interieur dus ik kon m'n ogen goed de kost geven. Björn bestelde een schnitzel, Lana en ik de zalm en Mila ravioli. Het was echt verrukkelijk, zo lekker! Tevens mijn tiramisu toetje en de kids hun ijs was echt zalig! Lang niet zo genoten van een etentje. Daarna nog even afgewassen, wasje gedraaid en gechilled in de camper totdat we weer fijn onder de wol gingen. Morgenvroeg weer vroeg op pad naar de volgende activiteit en locatie!

1. Maddy:
    2 april 2024
    Wat fijn wat geer allemaol weer hub ondernomen.. En de foto's zien weer super👍😘 loer alweer oet nao murgenaovend vaan t lezen vaan de blog👍😘❤️ bin benuijt wat de volgende stop is ☺️
  2. Ludo:
    3 april 2024
    Had geer een anker vast zodat geer neet weg weide🤣🤣 mer leuke fimkes en videos.zuutber allemaol leuk oet en geer hup nog een aantal duig veur genoeg gezien en uuch te amuseren

Jouw reactie