Dag 5, naar Corpus en Zeeland

3 april 2024 - Burgh-Haamstede, Nederland

Vanmorgen zijn we al rond half 9 vertrokken omdat we de boot van 9u moesten halen. En nu hebben we dan wel buiten op het dek staan kijken naar het water. Toen zijn we van Den Helder naar Oegstgeest gereden voor Corpus te bezoeken. Een reis door het menselijk lichaam. Dit was echt super leuk, leerzaam en interactief! Na een uur of 2 daar te zijn geweest heb ik weer mogen rijden, dit keer naar Zeeland toe. Ik moet zeggen dat het een pittige route was langs Rotterdam enzo maar alles is goed verlopen ondanks de drukte. Aangekomen in Burgh Haamstede bleek de camping een beetje tegen te vallen. We hadden sowieso gisteren al gezien dat er erg veel regen zou vallen en we waren al een binnenactviteit aan het bedenken hier in de buurt. We kwamen echter tot niets en hier op de camping zelf is ook alles op buiten gesteld. We hadden hier voor 2 dagen gereserveerd en betaald maar toch ben ik naar de receptie gegaan en gevraagd of ze konden terug draaien naar 1 overnachting. Dit was goed en we kregen het geld terug van de 2e nacht. Morgenvroeg gaan we dus weer Zeeland uitrijden. Hadden ons echt verheugd op deze 2 dagen maar helaas waren de weergoden niet met ons. Gelukkig hebben we last minute wat anders gevonden en dat is in Klein Vink Arcen.

1. Ludo:
    3 april 2024
    Alles het weer neet mit zit verpest dit vul veur uuch mer de optie naor klein Vink is weer fijn en kint geer nog even geneten vaan alles
  2. Maddy:
    3 april 2024
    Hup geer goed aan gedoon t weer is knudde bah... fijn dat geer uuch cent veur de 2e nacht hup truk gekregen. En auch veur mörgen un gooireis en veul plezeer❤️😘

Jouw reactie