Dag 3, naar Texel!

1 april 2024 - De Cocksdorp, Nederland

Vanochtend rond 10u zijn we vanuit Kollumeroord vertrokken naar Den Helder. Björn en ik deden 'steen-papier-schaar' wie mocht rijden en ik was dit keer de gelukkige. Het wat een fijne rit van ong 2u. We hoefde maar even te wachten voor we op de boot mochten. Voor onze beleving moesten we zeker 20min varen. Dus we dachten als eerst iets te gaan eten aan boord en daarna op het dek nog te gaan kijken. Nou we waren nog halverwege ons eten en toen zagen we al land in zicht. Jeetje dus we moesten alweer naar beneden met het eten nog in onze handen. Als we woensdag weer terug gaan met de boot gaan we dan wel boven op het dek kijken.

Toen moesten we nog ong 20min rijden naar vakantiepark de Krim in Cocksdorp. Wat een leuk park zeg! Heel fijn en vriendelijk personeel, leuke faciliteiten, net park en leuke aanleg. Mooi zwembad ook! We hebben even rond gekeken, gespeeld (met de step over de parcours is favoriet) gezwommen en bij de snachbar gegeten. Helemaal voldaan en moe deze leuke dag weer in onze camper afgesloten. Morgen even bezoek nemen aan de zee en nog lekker spelen in het park! Hopelijk komt het zonnetje nog uit want fris is het hier wel hoor brr.

1. Maddy:
    1 april 2024
    Wat un leuke foto's weer en leuk um dien blog te lezen..kin er vaan geneten. Dikke knuffels veurcuuch 4 kes😘😘😘😘
  2. Ludo:
    2 april 2024
    Fijn dat het op texel zoe good bevelt en dat het personeel op het park erg vriendelijk zijn.leuk parcours veur te steppen.amuseer uuch weier en hoop dat het druug weer blijft gr aon eederein ❤️❤️❤️
  3. Menaor:
    2 april 2024