Dag 7, laatste dag, Overloon!

5 april 2024 - Overloon, Nederland

Rond 10.30u zijn we vanuit Arcen naar Overloon vertrokken. Hier hadden we ons ook wel echt op verheugd, oorlogsmuseum Overloon. We zijn er heel lang geleden wel eens geweest en wilde de kinderen hier ook eens mee laten kennismaken. Van Lana weten we wel al dat ze het interessant vind maar het was nog de vraag hoe lang Mila geboeid zou zijn want die kan nog al eens snel verveeld raken. Nou vanaf het begin waren ze al beide heel geboeid en stelde veel vragen. Het maakte indruk allemaal! Pas op het laatste, ongeveer 2uur later gaf Mila aan dat ze het wel gezien had. Dus dat heeft ze lang volgehouden, heel fijn! We sloten het nog af met een lunch daar en zijn toen onze laatste rit gaan maken naar huis. Ik vond het een pittige rit met weer veel wind en regen. In een camper is dat toch stuk moeilijker maar uiteindelijk heb ik ons weer veilig thuis gebracht. Thuis hebben we alles uitgepakt en opgeruimd. Morgen gaan we hem poetsen en retour brengen naar de eigenaren.

Onze eerste ervaring was echt een hele leuke en goede ervaring! Alleen echt jammer van het vele regenweer waardoor we niet het campinggevoel hebben gekregen. We zaten de hele tijd in de camper, buiten de uitjes om. Ondanks dat hebben we geen ruzies gehad (wat je zou verwachten op die m2) en hebben we eigelijk best veel gelachen. Maar langer dan een week hadden we het ook niet gewild zo.

We kunnen niet wachten om van de zomer naar Noorwegen te gaan zodat we dan ook lekker veel buiten kunnen zijn!

Maar deze campervakantie kunnen we in ieder geval bij onze ervaring en herinneringen voegen en zullen we nooit meer vergeten!

1. Ludo:
    6 april 2024
    Fijn dat het uuch good bevallen is mit de camper en inderdaad jammer vaan het weer.overloon is interessant um te zien bin daor eens geweest mit munne pap en william.hoop es geer naor Noorwegen gaot dat geer Daan beter weer hup .al met al hup geer toch een indrukwekkende week gehad

Jouw reactie